Syyskuun julkaisussa esittelemme pintaoikaisun päivitetyn aikastandardin. Toiminnallisesta näkökulmasta tämä tarkoittaa sitä, että pintaoikaisusivulla vaurioalan yläraja on suurempi kuin aikaisemmin. 

 

Tämän lisäksi olemme tehneet useita turva- ja suorituskykyparannuksia "konepellin alle". 


Luettuasi pääset julkaisutietoihin CABASissa napsauttamalla "Julkaisutiedot"-kuvaketta ylävalikkopalkin oikeassa yläkulmassa.


 

Yhteenveto syyskuun 2023 julkaisutiedoista 

 

CABAS: Suuremman pintaoikaisun vaurioalan laskeminen pintaoikaisusivulla 
 



CABAS: Suuremman pintaoikaisun vaurioalan laskeminen pintaoikaisusivulla 

Tässä julkaisussa, pintaoikaisun aikatutkimusta on päivitetty CABASissa. Tämä on seurausta aikaisemmin tänä vuonna toteutetusta pintaoikaisun täydentävästä aikatutkimuksesta, jossa tutkittiin suurempia vauriopinta-aloja. Toiminnallisesta näkökulmasta ainoa muutos on, että pintaoikaisusivulla vaurioalan yläraja kasvaa aikaisemmasta 18 m2 uuteen 25 dm2 

 



HUOM: 

Ennen syyskuun 30. päivää tehdyissä laskelmissa käytetään uutta laskentatapaa, mikäli ne avataan ja uudelleen lasketaan syyskuun julkaisun jälkeen.  

Lisää tietoa uudesta pintaoikaisun aikatutkimuksesta löydät täältä: https://cabgroup.se/fi/ajoneuvot/ajankohtaista/pintaoikaisu