Syyskuun julkaisussa esittelemme pintaoikaisun päivitetyn aikastandardin. Toiminnallisesta näkökulmasta tämä tarkoittaa sitä, että pintaoikaisusivulla vaurioalan yläraja on suurempi kuin aikaisemmin.
Tämän lisäksi olemme tehneet useita turva- ja suorituskykyparannuksia "konepellin alle".
Luettuasi pääset julkaisutietoihin CABASissa napsauttamalla "Julkaisutiedot"-kuvaketta ylävalikkopalkin oikeassa yläkulmassa.
Yhteenveto syyskuun 2023 julkaisutiedoista
CABAS: Suuremman pintaoikaisun vaurioalan laskeminen pintaoikaisusivulla
CABAS: Suuremman pintaoikaisun vaurioalan laskeminen pintaoikaisusivulla
Tässä julkaisussa, pintaoikaisun aikatutkimusta on päivitetty CABASissa. Tämä on seurausta aikaisemmin tänä vuonna toteutetusta pintaoikaisun täydentävästä aikatutkimuksesta, jossa tutkittiin suurempia vauriopinta-aloja. Toiminnallisesta näkökulmasta ainoa muutos on, että pintaoikaisusivulla vaurioalan yläraja kasvaa aikaisemmasta 18 m2 uuteen 25 dm2.
HUOM:
Ennen syyskuun 30. päivää tehdyissä laskelmissa käytetään uutta laskentatapaa, mikäli ne avataan ja uudelleen lasketaan syyskuun julkaisun jälkeen.
Lisää tietoa uudesta pintaoikaisun aikatutkimuksesta löydät täältä: https://cabgroup.se/fi/ajoneuvot/ajankohtaista/pintaoikaisu