Tässä julkaisussa CAB Plan siirretään uuteen käyttöympäristöön Microsoft Azurelle. Mitään toiminnallisia muutoksia ei tehdä tässä yhteydessä.


Ylimääräinen julkaisu ja suunniteltu käyttökatko 4.-6.3.2022
CAB tekee perjantain 4.3.2022 klo 18:00 ja sunnuntain 6.3.2022 klo 23:59 välisenä aikana laajoja huoltotöitä, jotka vaikuttavat useimpiin autoalaan liittyviin palveluihimme, mukaan lukien CAB Plan.  Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että nämä palvelut eivät ole tällä aikavälillä käytettävissä. 


Voit lukea lisää käyttökatkosta täältä:

https://cabgroup.se/fi/ajoneuvot/notifications/suunniteltu-kayttokatkos.html



TimeTracker -sovellus ei toimi julkaisun jälkeen

Julkaisun jälkeen TimeTracker -sovellusta ei voi enää käyttää työvaiheiden kirjaamiseen. Jatkossa käytössä on uusi web-pohjainen CAB Plan Repair. 

 

Linkki CAB Plan Repairiin:

https://automotive-repair.cabgroup.net/ 

 

Uusi sovellus mahdollista jatkossakin aikaleimaukset suoraan CAB Planiin.

 


Tärkeää! Käynnissä olevat työt pitää keskeyttää manuaalisesti työpäivän päätteeksi perjantaina 4.3.2022

Kaikki käynnissä olevat työt CAB Planissa pysäytetään normaalisti automaattisesti keskiyöllä. Käyttöympäristön muutoksen vuoksi sitä ei nyt tapahdu. Välttääksenne turhaa työtä ja tarvetta aikojen muuttamiseen jälkikäteen, suosittelemme työtekijöitä pysäyttämään käynnissä olevat työt työpäivän päätyttyä perjantaina 4.3.2022.