Helmikuun CAB-Plan päivitys ei sisällä näkyviä muutoksia. Päivityksessä on ratkaistu käyttäjien havaitsemia ongelmia. Valmistelut uudelle toiminta-alustalle siirtymiseksi ovat vaatineet paljon työtä. Siirtyminen tapahtuu maaliskuun alun lisäpäivityksessä, joka aiheuttaa suunnitellun käyttökatkon. Yksi erityinen muutos tulee aikaleimauksen osalta ja se on uusi CAB Plan Repair.

 

Ylimääräinen julkaisu ja järjestelmän käyttökatko maaliskuussa 2022 


Perjantain 4.3.2022 klo 19.00 ja sunnuntain 7.3.2022 klo 00.59 välisenä aikana CAB tekee mittavia huoltotöitä, jotka vaikuttavat useimpiin palveluihimme ajoneuvotuotealueella, mukaan lukien CABAS ja CAB Plan. Tämä tarkoittaa, että nämä palvelut eivät ole tällä välin saatavilla. 

Lue lisää sulkemisesta täältä: 

https://cabgroup.se/fi/ajoneuvot/notifications/suunniteltu-kayttokatkos.html

 

Olemme iloisia voidessamme julkaista täysin uuden työvaiheleimaussovelluksen, CAB Plan Repair. Sovellus on verkkopohjainen ja mahdollistaa aikaleimauksen matkapuhelimella, tabletilla tai tietokoneella. Sovelluksien asennusta ei siis enää tarvita vaan voit suoraan selaimeltasi käyttää työkalua leimaukseen.

 

Päivitystietoja voi lukea myöhemmin klikkaamalla CABASin aloitussivun oikeassa yläreunassa olevaa julkaisutiedot-kuvaketta.

 

Yhteenveto CAB-Plan helmikuun julkaisutiedoista

  • Lanseeraamme CAB Plan Repairin!

 

 

CAB Plan Repair – verkkopohjainen ratkaisu korjaustöiden leimauksiin 





Täysin uusi verkkopohjainen sovellus on nyt saatavilla korjauksen työvaiheleimauksiin, CAB Plan Repair. Olemme koonneet siihen kaikki toiminnot ja tiedot, joita mekaanikko tarvitsee voidakseen suorittaa hänelle suunnitellun työvaiheen. Sovelluksen verkkopohjaisuus mahdollistaa matkapuhelimen, tabletin tai tietokoneen käytön työvaiheleimauksiin. Sovelluksessa voidaan myös allekirjoittaa tarkistuslistoja sähköisesti. Tämä toiminnallisuus on ollut erityisen toivottu.


Uutena toimintona on mahdollisuus leimata maalaukset osakohtaisesti. Jatkossa voidaan nähdä, kuinka monta työssä maalattavista osista on maalattu. Toisena uutuutena on mekaanikon mahdollisuus leimautua työvaiheeseen, joka on suunniteltu toiselle mekaanikolle. Aikaisemmin tämä oli mahdollista vain suunnittelemalla työvaihe uudelleen. 


Nykyinen mobiiliapplikaatio – CAB Plan Aikaseuranta, poistuu käytöstä 5.3.2022 alkaen.

 

CAB Plan Repairiiin kirjaudutaan alla olevan linkin kautta ja kirjautuminen tapahtuu samalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla kuin aikaisemminkin.


https://automotive-repair.cabgroup.net/


Täältä löytyy CAB Plan Repair -ohje:

https://cabgroup.se/download/18.32dd843c17dc23cdd2a35f1f/1643982194613/CAB%20Plan%20Repair%20Ohje.pdf