Huhtikuun CAB Plan -päivityksessä on keskitytty ensisijaisesti korjaamaan havaittuja virheitä sekä parantamaan ohjelman suorituskykyä ja turvallisuutta.
Viimeistelemme parhaillaan uutta ”CAB Repair” -sovellusta mekaanikkojen aikaleimaukseen. Sovellus julkaistaan testikäyttöön muutamille korjaamoille lähiaikoina.
Kehitämme myös vauriotarkastusportaalia (DIB), joka on käytössä monilla korjaamoilla ja vakuutusyhtiöillä. Kesäkuun CAB Plan julkaisun myötä auton omistajan ei enää ole välttämätöntä varata tarkastusaikaa, vaan hän voi lähettää tiedot ja kuvat vauriosta korjaamolle, ja korjaamo tarkastaa vaurion kuvien perusteella suoraan CAB Planissä.
Jatkossa voit palata julkaisutietoihin CAB Planin ylävalikossa olevan kuvakkeen kautta.
Yhteenveto - huhtikuun CAB Plan -julkaisu
CAB Plan: Näytä seuraava työpäivä vuokaavion suodattimessa
CAB Plan: Muutettu puhelinnumero tallentuu tapahtuman lokitietoihin
CAB Plan: Näytä seuraava työpäivä vuokaavion suodattimessa
Suodattimen valinta, joka aiemmin oli ”Huomenna” on nimetty uudelleen ja on nyt ”Seuraava työpäivä”. Jos olet valinnut asetuksen ”Seuraava työpäivä”, niin näytetään jos jokin mekaanikko työskentelee seuraavana päivänä. Jos tämä päivä kuitenkin on esim. lauantai tai sunnuntai, jolloin ei työskennellä, näytetään maanantain tiedot.
CAB Plan: Muutettu puhelinnumero tallentuu tapahtuman lokitietoihin
Jos tapahtuman tietoja päivittää esim. laskelmalta, katoaa tapahtuman kenttiin aiemmin syötetty tieto. Käyttäjiltä on tullut palautetta, että puhelinnumeron kuitenkin tulisi säilyä tallessa. Tätä varten puhelinnumero tallentuu jatkossa tapahtumalokiin.