Jos käyttäjälle tulee tarve uusia salasana, on tiedettävä oma käyttäjätunnus, jotta salasanalinkki voidaan lähettää oikeaan sähköpostiosoitteeseen. Sinulla on kaksi tapaa tarkistaa käyttäjätunnuksesi.
1. Seuraa alla olevaa ohjetta:
- Siirry kohtaan Perustiedot ja Käyttäjä
- Käyttäjälistasta selviää käyttäjänimi ja mikä sähköpostiosoite kuhunkin käyttäjänimeen liittyy.
- Käyttäjätietoja kuten sähköpostiosoitetta voidaan muokata, tuplaklikkaamalla käyttäjäsi nimeä käyttäjälistasta.
- Nyt kaikkia tietoja paitsi käyttäjätunnusta voidaan muokata
- Tallenna klikkaamalla OK
2. Tilaa käyttäjätunnus sähköpostiin sisäänkirjautumisikkunasta:
- Klikkaa työpöydän CAB Service Platform (CSP) -kuvaketta
- Sisäänkirjautumisikkunassa klikkaa Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/9171180155/original/a1vSzmBuTLs8UdSBgeGdOOKio-zlIUDf5w.png?1666270891)
- Syötä kenttään sähköpostiosoitteesi ja klikkaa Pyydä salasanan uusimista.
- Seuraavaksi käyttäjätunnus lähetetään määritettyyn sähköpostiin. Voit halutessasi vaihtaa myös saapuneesta sähköpostista käyttäjätunnusta painamalla salasanasi.
Oletko unohtanut salasanasi? Katso ohje: Mitä tehdään kun salasana on unohtunut?