Perustietojen muuttamiseksi tarvitset CAB Plan Ylläpitäjä käyttöoikeuden.
- Klikkaa sivun vasemmassa reunassa Perustieto
- Klikkaa CAB Plan osion alta Yritysasetukset
- Siirry SMS-välilehteen
- Klikkaa sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Muokkaa-painiketta
- Ruksi aktiiviseksi Aktivoi tekstiviesti-ilmoitukset
- Klikkaa Valitse tekstiviestin puhelinnumero automaattisesti
- Vedetään ja pudotetaan puhelinnumero haluttuun tärkeysjärjestykseen
- Kirjoita Lähettäjän nimi-kenttään haluttu nimi (maks. 11 merkkiä)
- Ruksi aktiiviseksi, jos haluat Käytä virtuaalista puhelinnumeroa (vastausmoduulia). Asiakkaalla on tällöin mahdollisuus vastata lähetettyihin tekstiviesteihin.
Huomaa, että jos sallit asiakkaan vastauksen, korjaamon nimi ei ole tekstiviestin lähettäjä, vaan virtuaalinen puhelinnumero.
- Valitse pudotusvalikosta muistutushetki vauriotarkastukseen jättämiselle, korjaukseen jättämiselle, noudolle korjaustyön jälkeen ja halutessasi asiakasseurannalle, joka lähettää korjauksen jälkeen asiakkaalle seurantakyselyn
- Siirrä hiiri Esikatselu (puhekupla) alueen oikeaan yläreunaan ja klikkaa sinne ilmestyvää kynää
- Kirjoita tekstikenttään teksti, joka lähetetään asiakkaalle
- Aktivoi viestiin haluamasi tietoja esim. varauspäivä, korjaamon nimi ja osoite CABAS-rekisteristä sekä linkki korjaamon asiakaskyselyyn tai mahdolliseen korjauksen jälkeisiin ohjeisiin
- Tekstin XXXXXX korvataan tekstiviestissä ajoneuvon rekisterinumerolla
- Lopuksi hyväksy muutokset klikkaamalla vihreää-painiketta
- Klikkaamalla Mallipohjat alta Plusmerkkiä (+-painike) voidaan luoda oma tekstiviestipohja
- Kirjoita teksti ja klikkaa OK
- Klikkaa lopuksi SMS-välilehden oikeasta yläkulmasta Tallenna