- Klikkaa sivun vasemmassa reunassa Perustieto-välilehteä
- Klikkaa CAB-Plan yritysasetukset
- Siirry SMS-välilehteen
- Klikkaa sivun oikeassa alakulmassa olevaa Muokkaa-painiketta
- Aktivoi klikkaamalla tekstiviesti-ilmoitukset
- Valitse klikkaamalla tekstiviestin puhelinnumero automaattisesti
- Puhelinnumero vedetään ja pudotetaan haluttuun tärkeysjärjestykseen
- Kirjoita lähettäjän nimi lähettäjä-kenttään
- Valitse pudotusvalikosta muistutushetki vahinkotarkastukseen jättämiselle
- Valitse pudotusvalikosta muistutushetki korjaukseen jättämiselle
- Valitse pudotusvalikosta muistutushetki noudolle korjaustyön jälkeen
- Mene esikatselu alueelle ja klikkaa alueen oikeassa yläreunassa olevaa kynää
- Kirjoita tekstikenttään teksti joka lähetetään asiakkaalle
- Valitse pudotusvalikosta asiakasseuranta lähetysajankohta, lähetettävälle korjauksen jälkeiselle seurantaviestille
- Mene esikatselu alueelle ja klikkaa alueen oikeassa yläreunassa olevaa kynää
- Kirjoita tekstikenttään teksti, joka halutaan lähettää asiakkaalle.
- Viestiin voidaan valita näkyväksi korjaamon tietoja CABAS-rekisteristä sekä linkki korjaamon asikaskyselyyn
- Lopuksi hyväksy muutokset klikkaamalla vihreää painiketta
- Klikkaamalla +-merkkiä voidaan luoda oma tekstiviestipohja
- Kirjoita teksti ja klikkaa ok
- Klikkaa lopuksi yritysasetus-sivun alareunasta Tallenna
CAB Plan Tekstiviestimuistutuksien käyttöönotto
Muokattu: Ma, 27 Touko, 2019 klo 2:11 PM
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedbackPahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.
Haluatko oppia enemmän? Ilmoittaudu koulutukseen.